Thursday, May 20, 2010

SOALAN TENTANG NUFFNANG

Untuk jawapan kepada Cik Kak yang bertanya tadi...... puan boleh masuk ke website NUFFNANG.... dan kalau nak ubah nota2 tersebut ke Bahasa Malaysia sila klik pada bahagian spt gambar di bawah :

STEP seterusnya puan pegi ke SOALAN LAZIM.... segala kemusykilan yang puan kemukakan ada terjawab di sana.

Selepas klik SOALAN LAZIM... jgn lupa SCROLL DOWN ya.........saya tak boleh tunjukkan kesemua apa yg Nuff bagi tu kat sini.......... mana tau itu adalah secret antara kita2 je.... then.....puan silalah baca keseluruhan keterangan yg Uncle nuff bagi kat website tu... dari A to Z segala soalan yg puan musykilkan itu terjawab di sana. Fahami keseluruhannya.

Untuk soalan puan berkenaan projek2 Nuff spt mereka yg buat entry2 semua tu.... TIDAK SALAH menggunakan BAHASA MALAYSIA.... bergantung la pada blog kita tu.... kalau blog kita selama ni menggunakan BI... guna la BI... kalau BM.. guna la BM... untuk keterangan lanjut sila la join PROJECT ALFA on FACEBOOK ni...... sila klik di side bar kanan di blog saya ni....(spt gmbr di bawah)..... pastu kalau ada kemusykilan silalah tanya dengan Uncle Nuff di sana....jgn takut2 dia ok je.... cakap BM pun dia faham.


sam-puansyurga
Tapi kalau nak join contest spt entry I yg ni... ada form yg nak kena isi... dia akan emailkan kepada anda.

Tentang soalan berkenaan kreteria tertentu sesuatu blog yg menjadi pilihan Uncle Nuff... betul la spt yg u cakap tu..... kena la rajin update..... bukan apa.... kalau malas nk update mcm mana traffic nak naik........ kalau tak ada traffice mcm mana la orang nak tahu pasal kewujudan sesuatu iklan yang diperagakan tu....... betul tak??

Lain ler blog tu dah bermacam info..........semua keyword boleh masuk kat blog dia..... Gliterrati???... of course le...... sapa yg rela dimadukan... betul tak? Makin dia setia.. makin la dia sayang....

Semoga info ini dpt membantu... byee.

2 comments:

  1. Terima kasih atas penerangan MM, he he he... tak pasal2 penjelasan dah jadi entri..... ok juga kan macam tu, kretif

    ReplyDelete
  2. K.Maria ~ MM sebenarnya malas nak bukak email..

    ReplyDelete

"Lisanmu adalah Syurga Nerakamu."
Komen anda adalah tanggungjawab anda sendiri. Admin blog tidak akan bertanggungjawab atas komen yg berbentuk umpatan atau kejian.