Saturday, May 15, 2010

UCAPAN SELAMAT HARI GURU

SEBAGAIMANA DIPETIK DARI SMKSM FB GROUP......UCAPAN PENUH SAYA telah saya lampirkan DI ENTRY LAIN.

SMKSM : Dipersilakan untuk membuat ucapan Hari Guru bersempena Hari Guru pada, 16hb Mei ini sambil mengenang semula jasa2 mereka mendidik kita tanpa mengenal penat lelah... ok silakan one by one.... (sam).

Top of Form

5 hours ago · Comment · LikeUnlike

Juwahir Hussein

Juwahir Hussein

Buat CIKGU HANIM TOKERAN & CIKGU ROHAN HASSAN BASRI...... Selamat Hari Guru... terima kasih yg x terhingga kerana mendidik saya hingga jadi org berguna... semoga jasa baik cikgu akan mendapt RAHMAT-NYA n menjadi bekalan di SANA.. SAYANG cikgu sgt2...

4 hours ago · Flag

Izam Rahim

Izam Rahim

khas untuk cikgu2 yang mengajar aku 1982 -1986 terutama ck salbiah,ck rokiah,ck uyub ,ck fahmi , ck zainol dll terima kasih ,jasa mu tak ternilai

4 hours ago · Flag

Kazuya Mishima

Kazuya Mishima

slmt hari guru diucapkn kpd semua guru2 yg memanusiakn manusia..jasa kalian akn ku kenang selamanya..trima kasih guru2.

4 hours ago · Flag

Aspalila Mustaffa

Aspalila Mustaffa

SELAMAT HARI GURU WAT SEMUA CIKGU SKSM N SMKSM...TERUTAMA CIKGU AYOB N CIKGU AMIR...TERIMA KASIH MENDIDIKKU...:)

3 hours ago · Flag

Jiah Zie

Jiah Zie

SELAMAT HARI GURU BUAT SEMUA GURU2 SKSD N SMKSM.. JASAMU TETAP AKAN KU KENANG..:-)

2 hours ago · Flag

Puan Sam

Puan Sam

16Mei tu esok ya? sorry salah tulis tadi..:D

2 hours ago ·

Liya Jelani

Liya Jelani

SELAMAT HARI GURU BUAT SEMUA GURU2 SKPR ( 1994-1995) GURU2 SKSP ( 1996-1999 ) GURU2 SMKSM ( 2000-2005 ) JASAMU TTEP KU KENANG ..... :-)

2 hours ago · Flag

Kamisan Kamathe

Kamisan Kamathe

salam. selamat hari guru buat semua guru2 ku dan guru2 di muka bumi ini smga sentiasa sihat dan diberkati yang MAHA PENCIPTA." SELAMAT HARI GURU 2010"

25 minutes ago · Flag

Wakbro Sangai

Wakbro Sangai

selamat hari guru terutama.cikgu sindi mr.lingam cikgu jais cikgu tan cikgu koh dan yg teristimewa sekali Pak Omar ( guru besar ketika itu ) tanpa tunjuk ajarmu tak akan ada wakbro di fb ini

21 minutes ago · Flag


Keratan dari SMKSM Group FB untuk tatapan guru-guru yang Fan2 telah sebutkan di atas, akan disambung lagi jika ada ucapan lain selepas ini.

2 comments:

  1. selamat hari guru..ek cikgu ye? kalau iye..selamat,klu bukan maaf..singgah sebentar..i follow u..

    ReplyDelete
  2. hehe.. saya bukan guru...hanya guru kpd anak2 saya shj. Thanks follow.

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...