Wednesday, September 15, 2010

HARI NI TAK BERAYA...


Apa yg dah buat I gemuk sempena raya ni????



marhaban di rumah MIL (raya ke empat) .... mee hoon hailam (jenis kering) dan
beberapa menu lain spt di bawah...


otak-otak cute yg sedap..

kek lapis cempedak...

DAN....


Inilah yg paling kuidamkan.......



ketiwol!!! sedapnya dapat makan ketiwol...
1 acuan penuh I buat.... (resepi ada di dlm entry sebelum ini).

tak sangka boleh habis...


p/s: actually tak tahu nk bubuh tajuk apa....










6 comments:

  1. bila tengok makanan tu semua rasa cam muak ar..adoii raya punya pasal..hehehe

    ReplyDelete
  2. memang pun....raya2 mcm ni baik masak sayur air je lg sedap!

    ReplyDelete
  3. kalau dipikir kan MM..
    ayu rasa raya = gemuk...wawawawa

    ReplyDelete
  4. raya pertama aku bantai apa aku nak makan, raya kedua aku dah memilih apa aku naka makan, standby 2 botol air kosong dlm keta...nak 'bilas' apa aku dah makan..raya ketiga aku dah cari iwak asin, sayur masak bening...peh!!!!

    now back to normal...cuma puasa 6 jer blm sempat nak buat..masih nak sejarah lg...karang dtg umah org tak makan kecik ati lak tuan umah

    ReplyDelete
  5. Raya kali ni cuaca terlampau panas la BB... first raya je hujan renyai2.. jadinya aku malas sikit nak sejarah sbb tak selesa dgn cuaca yg bahang mcm tu. Pendek kata, raya tahun ni aku paling tak menggedix! Hehe.

    p/s : ya la... aku ingat pun nk posa 6 la nanti... klu tak buat pun at least azam & niat tu kena ada. :D

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...