Friday, August 26, 2011

Salam kemaafan...

Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin dari
Miss Mirror and Family..
Buat semua followers tersayang, teman-teman blogger,
sahabat handai, sanak saudara dan sesiapa
saja yg mengenali..

Maafkan andai pernah ada keterlanjuran
bicara, menyinggung perasaan, mengecewakan..
dan apa-apa saja yg mengganggu fikiran..
Mohon dimaafkan.





Cak!! Nak ngedik2 tapi muka tak siap...


Motif mengupload pix ni ialah :
1) Utk teman2 yg tak dpt beraya dgn I tahun ni... lihatlah wajah terbaruku yg dah makin senja ni... dgn ucapan.. "Jgn takut untuk menerima kenyataan hidup, tua akan datang jua kepada kita, jadilah diri sendiri" ... eh tapi itu ari.. diorang tak percaya aku ni emak si Ain... apakah itu maksudnya ya? --> dgn harapan ada yg menjawab "Itu maksudnya orang ingat ko tu adik si Ain" ;P.
2) Tgh test You Cam kat netbook I yg cenonet ni... tu yg ngengada tepek2 bendalah purple2 kat kepala tu.. macam la jadi lawo... haha.. huduhnyaaaa.... Entah apa2 je I ni kan.. dah tu berspek2 bagai...
3) Oh ya... motif2 lain ialah... tentang gubahan bunga kat belakang I tu, itu la bunga yg I cerita itu ari Yatie... sungguh tak berseni kan? I beli gubahan yg dah siap.. pastu memandai I deco2 lagi... kunun biar nampak meriah.. last2....



4 comments:

  1. ehhh ni adik Ain ker?
    hahahah

    Selamat hari raya MM. maaf zahir batin

    ReplyDelete
  2. tue gmbr u ke? slmt hari raya kat miss mirror jgk.spe nama u aceli?

    ReplyDelete
  3. KB - Selamat Hari Raya Aidil Fitri Maaf Zahir Batin... Sapa nama I? Sam!!! Hehe..

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...