Wednesday, August 24, 2011

Wordless Wednesday - belajar dari kesilapan tahun lepas..



Kuih I dua jenis je tahun ni..... ;D. Boleh? (Terus tak semangat nak gi beraya rumah I ler tuh!).
Bekas transparent kat belakang yg masih belum terisi tu, I ingat nak beli gula-gula.... ada cadangan2 lain yg lebih bernas selain gula-gula? Tapi sesungguhnya bekas itu walaupun cantik... ibaratnya hanya spt "perempuan yg cantik tetapi tak kental jiwanya". Emmm maksud I, ia tak kedap udara, mudah tergoda oleh rayuan-rayuan semut-semut jalanan.

Nota : Mesti ada yg tertanya-tanya mana peginya biskut udang kering yg I buat itu ari? Oh itu utk my MIL... dah pun selamat sampai ke kg itu ari.


2 comments:

  1. hahahhaa..semut semut jalanan..
    apa2 pun linda nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri mohon ampun maaf jika ada terkasar bahasa..

    ReplyDelete
  2. Thanks Linda... takde apa yg MM perlu maafkan sbb Linda tak pernah buat salah pd MM pun. Salam lebaran dan salam kemaafan buat Linda juga.

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...