Monday, February 27, 2012

Cakap tak serupa bikin...


"Daripada Anas r.a., Rasulullah s.a.w. bersabda yang bermaksud: “Aku melalui pada malam aku diisra’kan dengan kaum yang dipotong lidah mereka dengan gunting daripada api, maka aku bertanya, “Siapakah kamu ini? Maka mereka menjawab, kami adalah orang yang suka menyuruh orang lain berbuat kebaikan tetapi kami tidak melakukannya dan kami suka melarang orang lain meninggalkan kejahatan tetapi kami mengerjakannya”. (HR Ibnu Hibban)

Semoga Allah menurunkan hidayah buatmu...  Amin.









4 comments:

  1. amboi.......!! dalam maksudnya tu.................

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang so deep pun Gie..
      Dalam hati tgh ada "oven" ni..

      Delete
  2. Replies
    1. Fie - ni la namanya... org kalau cari kesalahan org lain mmg sentiasa nampak, last2 skrg sendiri pulak buat. Adoii sabar je la akak idop ni Fie.

      Delete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...