Friday, March 30, 2012

DIGI WWWow Award!

Contest apakah yg menarik ini?  Wowww!! Nyum.. nyum nyum!!
Disebabkan saya memang suka makan, suka jalan-jalan cari makan , suka ambik gambar2 makanan,  suka masak ... maka "tanpa melihat cermin dan mengukur baju di badan sendiri",  saya nak join la cabaran Nuffnang DIGI WWWow Award  ini! :D.    Good luck for you Kak Mirror! ;D

Untuk pencerahan sila klik entry2 saya yg terdahulu :

2)  Recipe 

Antara RESEPI-RESEPI dari blog ini yang paling mendapat tempat di hati pelayar-pelayar internet di luar sana ialah resepi MACAROON.. hingga mendapat 273 share/like di FB sehingga tarikh entry ini ditulis dan resepi apam dot-dot  yang lebih lembut yg mendapat 41 like/share di FB buat setakat ini.  Menurut mereka, resepi tersebut adalah jujur, lebih sedap  dan mudah untuk dicuba.


Untuk entry jalan-jalan cari makan pula, ianya meliputi tempat-tempat makan menarik yg kami kunjungi sama ada di dalam mahupun di luar negara. Semua tempat makan yg saya  paparkan di blog ini  hanyalah yg terpilih dari segi mutu rasa dan layanan.  Saya juga mengambil kira dan mengenalpasti  siapa pembaca/follower blog ini dan memastikan  tempat2 makan yg saya kunjungi  tidak terhad hanya di hotel2 ternama dan restoran2 terkenal  sahaja sebaliknya gerai2 biasa juga, (even ABC tepi jalan sekalipun)  turut mendapat paparan di blog ini kerana saya tahu tidak semua pembaca berkemampuan untuk mengunjungi tempat-tempat makan yg mewah especially hotel bertaraf 5 bintang.


Tagline : 

"Belum Mencuba Sudah Terbayang..... Sudah Dirasa, Tak Nak Pulang"


vote for my blog please..

6 comments:

  1. dah vote utk hr ini.. sehingga esok pula ye =)

    ReplyDelete
  2. salam sis.. dah vote utk hr ini.. mak nak minta maaf sebab 3 hari tak dapat vote untuk you kerana mak terpaksa temani anak mak yg sakit dan yang dimasukkan di hospital ampang..syukur alhamdullilah dia beransur baik dan dah dibenarkan pulang kerumah semalam.. tp dont worry mak pasti akan vote till the end.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No worries Mak...
      I know yr situation... hope she'll recover soon.

      Delete

"Lisanmu adalah Syurga Nerakamu."
Komen anda adalah tanggungjawab anda sendiri. Admin blog tidak akan bertanggungjawab atas komen yg berbentuk umpatan atau kejian.