Monday, July 9, 2012

Ketakutan seorang isteri bila suami balik lambat..

Huaahh lega... somi I dah balik!!!.   
Dag dig dug jantung  ni bila anak2  semua dah tido pastu sensorang kena mengadap buku2 Shashal untuk dijadualkan.  Nanti mcm aritu, ketakutan sgt sampaikan .. buku resepi pun hampir2 nak termasuk dlm beg Shashal.. ( tu la bahananya bila buku resepi guna buku garis satu si anak.. tak dpt nak bezakan, mujur juga buku resepi.. kalau dairy luahan perasaaan yg termasuk? :D... dpt tak you bayangkan..).

Setengah jam yg lepas, terhendap2 kat luar tingkap nk cek pebenda bunyi  yg menggerunkan sangat tadi... mujur takde kesan2 yg mencurigakan di balik rimbunan pohon kipas udang itu, mungkin buah kelapa jatuh kot.  




Gambar yg langsung takde kena mengena dgn kisah seram ini... ni kisah semalam di Delifrance...
Ni la speghetti carbonara yg I cakap sedap semalam... lain kali bleh repeat order kalau dtg sini..

p/s : Ha ko tengok la Datin N... aku baru je gini aku dah naik seram.. ni ko kata nak suruh aku buat entry ala2 Tamar Jalis dlm belog aku, nanti ko akan suka baca.. ko kata.   

OLDER POST :  Cara Mengatasi Gaduh Balik Raya Yang Pasti Berkesan :D

4 comments:

  1. seramkan kalau sorg2 dgn anak mlm2.. kalau dtg takutnya bwk semua benda dlm bilik duduk diam2 kunci pintu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha...sama la I.. pastu standby kayu golf kat sebelah wat senjata.

      Delete
  2. hahahah i sebelum baca td ingt takut apa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. I pun terperasan gak.. pesal ramai org nak baca entry yg ni, mesti diorang ingat I nak cerita isu panass kot..

      Delete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...