Tuesday, August 14, 2012

Ketiadaanmu Bukanlah Titik Akhir Hidup Ini...

Tanpamu...

Masih aku mampu tersenyum

Masih ceria
Masih mampu bernafas...

Ya... segalanya masih..
Dengarlah wahai internetku yg telah membuat onar..
Ketiadaanmu bukanlah titik akhir hidup ini..
cuma jadual aku je la yg sedikit berubah.. 
tidur lebih sempurna..
drama korea yg dulunya aku tak minat mula menjadi tontonan... (Qistina paksa aku tengok)
dah mula hafal  dah tajuk2 drama tempatan  malah sinetron... hahaha... "asmaradana"?,  "Tanah Kubur"?,
"Insyaallah ada jalan"?...dan "Halal Makan yg ada  Heliza" tu apa tajuk dia lupa plak
Buku-buku di rak tak lagi sepi terabai..
sanak saudara tak rasa dilupakan..
teman2 lama mula dihubungi...  :D
Semuanya kerana...
hidup tanpa talian... internet...(modemku sakit jantung.. skrg dah ganti baru)

Sungguh berubah kannn?.. :D


So.. SORRY la ye.... Lama tak update, lama tak blogwalking... lama tak bertanya khabar berita...
Insyallah kejap lagi I update....  tentang  makan2... tentang baju raya.

ok stay tune.

3 comments:

  1. Sekali sekala cuti blog, ok juga.....lps ni akk pula...

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...