Tuesday, August 14, 2012

Puteri Pan Pacific JB - Buffet ramadhan (15 gambar)


"Abah...Nak buka otel! Nak buka otel!"  skrip Shashal bila weekend....

Demi anak kesayangannya itu, maka kali ni kami memilih Puteri Pan plak.... (ni cerita weekend lepas daaa..... bukan arini.).   Hari ni  we all buka posa lauk ikan masin je... :D...  Shashal pun outstation ngan ayahnya. :( ... lepas buka baru balik, maka mama pun tak beriya sgt nak masak yg pelik2.   Sahur pagi tadi pun cuma buat nasi goreng je.. itu pun Qistina dah suka sgt.

Adult :  RM78++
Children :  RM38++

*kambing bariyani dia sgt marvelous...  I suka.





















2 comments:

  1. byknye juadah dia...
    menarik!!..
    mesti makan sakan buka aritu yer...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Perut I tak mampu nak makan secara sakan.. tapi kambing bariyani tu mmg I tambah 2 pinggan. :D

      Delete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...