Friday, December 7, 2012

Pesanan Untuk Customer-customer kolagen Kak Mirror..

Kolagen Mentah memang la bagus, tapi memakannya harus la berpada-pada.    Makan harus ikut sukatan yg betul, jgn kerana nak cantik punya pasal... anda makan sampai bermangkuk2 dlm sehari.    Keadaan ini boleh membawa risiko kepada keracunan iodin.

Seorang doktor tionghua yg juga pengamal kolagen mentah menasihatkan, bagi orang2 cina, mereka akan makan dgn cara begini :-

Makan dlm satu sudu teh pagi, satu sudu teh malam. (masa perut kosong ye).   Lepas makan harus disusuli dgn minum air.  Minum air kena banyak dik....itu adalah penting jika anda mengambil kolagen... (Kak Mirror sdg menasihati diri sendiri sebenarnya.. sbb jenis susah nak minum air).

Tapi untuk bulan2 pertama anda makan...boleh la kalau nak ambik dlm 2 sudu besar  pagi dan 2 sudu  besar malam.   Lepas tu  bulan seterusnya klu nak continue.. ambik la dlm 1 sudu teh shj spt yg disarankan oleh doktor yg juga pengamal ginseng itu tadi (nama terpaksa dirahsiakan).  Selebihnya pakai buat masker, nanti hilang segala eyebag - kata seorang testimoni.    Tapi Kak Mirror lately ni tak rajin pakai masker la Dik... busy manjang.    






Hari ni I dah upload banyak pix baju kurung pahang 
di S.Q.A Toi Galery. FB.. sila cek di sana..




Ramai berkenan dgn yg ni..
RM135.00 je Dik harga  masuk postage...buat masa ni la..
Next time Kak Mirror naikkan lagi.. hehe...sbb byk permintaan..
so, sebelum harga naik.. atau stok habis..
cepat2lah order ye..




RM55.00

Mahal ke?


Tak nak mahal pun ada...
scroll down..



RM29.00 masuk postage.

Sebarang pertanyaaan boleh emailkan ke : missmirror@ymail.com

4 comments:

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...