Friday, March 8, 2013

Kau yang istimewa - Wanita.

Selamat Hari Wanita buat seluruh wanita di dunia... pembaca2 blog khasnya. Moga kita semua menjadi wanita/ibu yang melahirkan generasi berakhlak mulia, berpegang teguh pada agama, melahirkan insan2 yg kamil.  Aamiin...



Dah kembali menjadi "ustazah terjun"  I sekarang ni....  takde rotan, akar pun berguna la hendaknya, walaupun hanya akar pohon tauge... nak harapkan "ustazah mengaji" yg selalu busy tu..  tak katam2 plak Shashal, kesian plak bakal bini dia nanti.    Takpe la, once a week, Ustazah ajar Iqra'.. Mama ajar mukadam  plak ye.

Anak korang mesti dah katam kan?.  Lahaiii... jelousnya.... :"(


6 comments:

  1. belum khatam alif, ba, ta punn...tp lagu "untuk dia" dah khatam byk kali..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kecik lagi anak Nafisa.... logik la pun.... hehe..
      Pasni tukar lirik "untuk dia" kpd Alif Ba Ta pulak..

      Delete
  2. Iris ni, kalo bab mengaji lambat ja nak hafal..kalo bab lagu "harapan...harapan menjadi layu" tu hafal satu lagu...skrg tengok muqaddam tu jarang org guna, banyak pakai Iqra'

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha... lagu jiwang plak dia ingat ye...

      "Harapan... harapan menjadi layu...."... hahaha kelazzz, auntie pun tak tau lagu tu Iris..

      Delete
  3. Sam,

    kat sini takde choice
    kena ajar sendiri
    ada juga org dtg rumah boleh tolong ajarkan
    tapi..

    baik ajar ler sendiri
    kalau tak mau dengar
    kita pakat2 jadi rimoou

    ReplyDelete
    Replies
    1. I pun selalu terpikir Yong... cemana klu org duduk obersea... gitu rupanya ye... mau tak mau sendiri mau ajar kan.... hopefully Allah permudahkan.. Aamiin.

      Delete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...