Monday, August 18, 2014

Beraya Dengan Kengkawan Sekolah (5 gambar)

Bagi aku..... dlm usia2 aku yg sebegini, tiada hadiah paling berharga dari seorang suami... selain mengizinkan kita menjejak kasih kengkawan lama dan mengizinkan kita utk masih berhubung dgn mereka.  Pertemuan dgn kwn2 lama sebenarnya satu terapi awet muda paling berkesan, mengatasi segala SPA2 kat dunia ini.



Tapi pastikan, bawa sekali pasangan anda supaya mereka sama2 dpt menjalin ukhwah dgn kawan2 kita... dan begitu juga kita... perlu saling beramah mesra dgn isteri2 kengkawan kita.  Jgn plak kita mengkhinati kepercayaan pasangan kita ye puan2.. tak baik tau mcm gitu!. Mmg nak kena cubit!.  Especially utk anda yg ada ex2 tu ler.... mcm aku ni... lain ler... sbb takde exborpen pun kat kelas aku, kelas lain mungkin ada... haha... gulp!.   Sila contohi Ahkak Mirror ni ye adik2 gugurl semua, sekolah utk belajar..  bukan utk bercinta.    Bluekkk... poyo!.   Muntah la jika suka. 


Ok... mari layan gambar.. kata itu ari rindukan gambo aku, nak tengok tudung raya aku... ok, dgn senang hatinya hari ni kukongsikan... tp jgn menyesal plak bila dah tengok... abaikan mukaku yg kelat.... kalau tersengih sgt, nanti aku nampak gedik (imej consultant aku yg kata... kekeke... sila jgn percaya).




Bersama Cikgu Azie dan Kak Peah.. (isteri kawan aku).










Banyak rumah kami singgahi pada hari tu... rumah Amir paling last.



Kat rumah Amir cuma mampu snap gambo kuih kocinya yg sedap ni... sebab segan, tetamu dia  ramai... dah mcm majlis menyambut menantu.


Thanks kpd semua yg menjemput.  Sorry Rizal (kwn sekolah rendah) yg tak sempat kami singgahi, sebab sampai P.Gudang dah petang.  Tentu majlis pun dah abis.



p/s :   Thanks sayangku IRP sbb sudi menemani isterimu ini. 


10 comments:

  1. Meriahnya beraya dengan kengkawan sekolah ya.. kurus makin kurus ke mmg sam keding macam tu. Rasanya sebelum ni tak kurus macam tu kan? Apa pun lawa baju raya merah pink ni.. eh tapi saya berkenan la warna hijau dinding rumah kawan tu, rasa nak tutup hasil karya dua Ahmad ni dengan cat baru..

    ReplyDelete
  2. MM..dirimu langsing dan jelita seperti anak dara...kikikiki

    ReplyDelete
  3. meriahlah ye..jumpa kwn2 lama..mesti byk story morynya...
    comellah..dia..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmg byk story morynya.... sampai ke malam pun tak abis2 K.Nor... hehe.

      Delete
  4. MM....
    apahabaq...masihkah kau ingat akan diri aku ini.....
    beraya sakan tuuuu...best2

    ReplyDelete
  5. Hai Cikgu Gie... of coz ai ingat. Ke manakah kau menghilang berpurnama baru muncul?

    ReplyDelete
  6. mm, cntk pilihan warna bj raya. Mmng btl brjumpa kwn2 lama blh buatkan kita awet muda u...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Tifa...
      Salesgirl yg tolong pilihkan.. :)

      Delete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...