Wednesday, July 25, 2012

Ramadhan Ke 5

Cantik tudung dia ni ( tetiba I terlupa plak nama dia ni? Haha)... tudung raya 2012






Menggoreng YUSSOF TAIYOOB ketika sahur (thanks Kelly for the idea, sedap la ..  mcm cempedak goreng)

6 comments:

  1. diana amir kan? rasanya saya silap la komen hari tu sebab ternampak masa dia promote filem 3 temujanji. owhh, maafkan saya~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha Diana Amir.. alahai lupa la nama dia ni tetiba.

      Komen aritu.. yes you kena delete ye. Itu pix dia yg lama kan.

      Delete
  2. igt kan kak mirror lah gmbr yg first td ehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Auhaii Bazi bestnya la kalau muka Kak Mirror kembali muda mcm tu. Hehe...

      Delete
  3. kurma goreng celup tepung? wah sesuatu yg baru ni ... kena try :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya Eny, sesuatu yg baru juga kpd I... selamat mencuba. I guna tepung gandum je, maybe kalau guna tepung beras lebih crunchy sikit.

      Delete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...