Assalamualaikum and morning!!.
Setuju tak anda kalau aku katakan bahawasanya "Adakala garang itu membuat seseorang lelaki kelihatan lebih comel dan macho"?.
Tak setuju tak pe, mungkin aku sorang kot yg berfikiran pelik dan lain dari yg lain kat donia ni. Mueh heh heh... Eh tapi mmg macho la Izzue Islam tu.... Tapi sayangnya dah kawin... (Kalau dia blom kawin pun, apa masalahnya dgn kau ni Kak Mirror... dia tu pangkat2 anak je tau dgn kau).... ya lah.. ya lah... insaf aku, terpaksa la aku buat2 tak minat, terpaksa la daku kembali meminati Bang Harun Mustapha je... Hahahahahaha..
*IRP darling, Bang Harun Mustapha tu Aaron Aziz ye!.
Apa pulak gmbr yg aku upload ni, takde kena mengena pun dgn entry?. (Kalau gmbr si Izzue yg aku upkan kang ramai plak makcik2 lupa akan somi2 mereka).
Menurut pendapat seorang lelaki tersohor.. eh tapi aku pun tak berapa ingat la ayat2 yg digunapakai, lebih kurang camni kot...
"Kebanyakkan mereka yg bersuamikan lelaki garang kurang berlakunya penceraian.... malah kebanyakan perempuan yg bersuamikan lelaki garang lebih setia walau suami mereka dah meninggal dunia".
Untuk anda2 yg bersuamikan lelaki garang boleh la baca benda tu berulang2 sbg bentuk inspirasi... hehehe.. (eh tapi......IRP garang ke tak?. Gulp...).
Sebab tu la kot gaknya si Syaf tu tak bercerai2 dgn Firash.... (aku ni kan, padahal baru tengok drama tu sampai episod 9 je tau, itu pun kat tenet... tapi ada hati nak buat review ni).
Tapi!!. Jgn pulak pasni ada lelaki yg sibuk menggarang2kan diri, contohilah Rasulllullah S.A.W dlm melayani isteri, itu adalah sebaik2 contoh kat dunia ni.
Perkataan yg sesuai untuk mendefinisikan "garang yg ala2 macho" ni ialah TEGAS.... bukan garang yg asyik baran je manjang, camtu bleh gila bini kau Nak...
Ce imbas balik skrip Firsh dlm drama ni..
Menurut pendapat seorang lelaki tersohor.. eh tapi aku pun tak berapa ingat la ayat2 yg digunapakai, lebih kurang camni kot...
"Kebanyakkan mereka yg bersuamikan lelaki garang kurang berlakunya penceraian.... malah kebanyakan perempuan yg bersuamikan lelaki garang lebih setia walau suami mereka dah meninggal dunia".
Untuk anda2 yg bersuamikan lelaki garang boleh la baca benda tu berulang2 sbg bentuk inspirasi... hehehe.. (eh tapi......IRP garang ke tak?. Gulp...).
Sebab tu la kot gaknya si Syaf tu tak bercerai2 dgn Firash.... (aku ni kan, padahal baru tengok drama tu sampai episod 9 je tau, itu pun kat tenet... tapi ada hati nak buat review ni).
Tapi!!. Jgn pulak pasni ada lelaki yg sibuk menggarang2kan diri, contohilah Rasulllullah S.A.W dlm melayani isteri, itu adalah sebaik2 contoh kat dunia ni.
Perkataan yg sesuai untuk mendefinisikan "garang yg ala2 macho" ni ialah TEGAS.... bukan garang yg asyik baran je manjang, camtu bleh gila bini kau Nak...
Ce imbas balik skrip Firsh dlm drama ni..
"Aku tak suka kau pakai baju tu, tukar lain"
"Kat sana, kau jgn ada membuat hubungan dgn lelaki2 lain, kalau aku dpt tau... nahas kau"
"Cuba awak turunkan kain tu, biarlah basah asal org tak nampak (kaki)".
Suka bentuk penegasan si Firash dlm skrip ni, membuat kita berfikir yg Firas betul2 sayangkan isteri dia walaupun kawin secara paksarela. Itulah yg aku maksudkan bentuk penegasan suami yg membuat mereka kelihatan macho dan seksi. Sekian... tak setuju takpe.
p/s : Lawo kan baju merah tu.... aku tgh tunggu poslaju ni.
lain-lain post : ENTRY UNTUK WANITA YANG DICURANGI








