Thursday, March 3, 2011

Penampilan Sulung Selepas Chicken Pox...

Oh dunia!!!! Lihatlah..... Betapa ajaibnya.....

Lesung batu pipit I dah bertambah sekarang!!! Jadi 3!!!

Nak tengok??? Sat ya.... 5 minit, nak make up jap....
.
.
.
.
.



oppss sorry...
salah upload plak..
.
.
?
?

?

ah... apa2 je la kan...
yg penting... cik abang sayang...

Thanks chicken pox... kerana telah menganugerahkan
I dgn lesung pipit baru ini...
(tak nampak ya? entah... camera I tersalah adjust kot)

Entry-entry lain berkenaan CHICKEN POX.. jgn lupa baca...
1). Minggu-minggu pertama terkena chicken pox
2) Pantang larang ketika chicken pox (klik)
3). Cara menghilangkan parut chicken pox (klik) 


p/s :  motif entry ini : ditujukan buat teman2 & sedara-mara yg bertanya
"Eh teruk sgt ke muka ko Sam sampai lama na tak keluar FB tu??"

Eh tak la you....I tak gi FB bukan sbb chicken pox pun...



6 comments:

  1. sweet tetap maintain tuh...wah2wah2wah2...

    suka ayat tu, yg penting....cik abang sayang=)

    ReplyDelete
  2. Dr. Sirna - haha.. thanks 4 that compliment.. nanti I belanja u cendol.. ;D

    ReplyDelete
  3. yeay..miss mirror dah sihat..:)

    adah ade 2 lesung tu ha...miss mirror ok lagi sebab ade satu jerk...hehehehe...

    xpe2 cik abg dah syg dah...:)

    ReplyDelete
  4. ADAH - apa plak satu... plus lesung pipit semulajdi yg 2 tu..jadi 3 tau! Ha'a.. sib baik cik abg syg.. ;D.. klu tak I sob sob sob..

    ReplyDelete
  5. ala MM...mukamu mmg cantik..
    walau ada sang serangga menghidap ke wajah cunmu..
    tetap ayu dan sopan

    ReplyDelete
  6. Ayu!! Serangga apakah yg bakal menghidap itu? Eeeii.. jgn lipas sudah..

    Cun & sopan?? Huhu.. aminn.. Segan tau Ayu ckp cenggitu.

    ReplyDelete

Pasti anda terlalu terkesima kan baca entry saya ni
hingga malu2 nak tinggalkan komen.... hik hik...